God bless America!

Jag har kommit hem från en runda på stan. Lyckades få med mig lite saker hem, men bara sånt som va måste! Allt, jag menar ALLT går till USA – 60 Dagar Kvar. Det tråkiga är att jag ska till stockholm på torsdag och stannar tills på måndag… och tyvärr får jag inte shoppa något där heller!

Men nu ska jag visa vad jag köpte!

Men den här ska ju självklar höra ihop med….

Någon som kan gissa vad jag ska göra med dessa färger? 😉

Sen blev det något som ska pryda mina läppar! RÖTT!

Och till sist, mitt favorit köp. Låter bilden tala för sig själv!

Och det vore ju inte helt fulländat om inte min nuna va med i inlägget (:

Weow, har många bud som pågår! – Det går bra nu, Det går bra nu…

3 thoughts on “God bless America!

Kommentera

