Äntligen

ja, äntligen skriver jag ett inlägg.
jag kan säga ärligt att jag har hamnat i en sims-svacka. och till råga på att känner jag mig fööör gammal för det… Tråkigt men sant.

På Torsdag blir det att åka till huvudstaden. Jag har tänkt på det… För mig känns det som en självklarhet att åka till stockholm minst en gång per år. (första gången iår) men för andra är det som om att, har man varit där en gång i sitt liv så är man nöjd.

Jag åker oftare till Stockholm än till Göteborg.

även om jag ser fram imot att resa dit så längtar jag ännu mer till att åka till USA. 59 Dagar Kvar!

Ne nu ska jag vänta på att klockan ska slå (: – Hoppas alla har dragit fram klockan en timme?!

4 thoughts on “Äntligen

Kommentera

