USAFlagga på naglarna!

Tack tack Hanna! Min naglar har nog aldrig varit finare! Vad snackar jag om?
kolla och se efter själva!

Först fick jag ta av mitt gamla nagellack… Ser lite skabb ut!

Sen blev det att måla på det vita.

Sen röda ränder, Kan ni gissa redan nu vad det ska bli?

Nu kom det blå på med. Om ni inte kan gissa nu, tycker jag synd om er…

Och till sist stjärnorna **host****host** Prickarna

japp, Usa’s flagga.
– Ne nu är jag så trött så ögonen tittar lite som dom vill. Imorgon blir det Jkpg. – Inget shoppande bara kollande! PUSS!

One thought on “USAFlagga på naglarna!

Kommentera

