Om Tina kommer på besök ska du skatta dig lycklig!

Haha. Kul rubrik. Jag har varit och hälsat på både Alex och Hanna nu. Det va mest för att jag skulle köpa godis hos Hanna på hemma kväll. Men ville åka dörbi alex och säga hej.

Jag lovar jag ska hälsa på dig med Jojo!

Jag har pluggat och pluggat idag. Lämnat in och granskat. Japp jag är slut, men det är inte slut för det. Imorgon kommer ännu en inlämningsuppgift. Men den får jag ta på måndag/tisdag när jag är hemma. Annars har jag två till lektioner som ska öglas igenom. Sen så.

Snart slutar mina aktioner. Har ändå blivit av med ändel och tjänat kanske 700 kr på det! Fett Najs.

One thought on “Om Tina kommer på besök ska du skatta dig lycklig!

Kommentera

