Inget är som Småland.

Nu är jag hemma efter att ha firat påsken i Stockholm. Tror inte jag orkar berätta om allt. Blir nog ett bildspel med tillhörande text (:

Först till äventyren.
Varje gång vi åker tillbaka till Ekerö åker vi förbi Drottning holm. För er som aldrig har varit i närheten av Stockholm, så är det där kungafamiljen bor! Tyvärr fick jag ingen fin bild.

Vi kör oxå förbi en annan grej. En övergiven båt som ligger på grund. Det är ingen liten eka vi snackar om utan en stor jävla kryssare. Får alltid rysningar längs kroppen när jag ser den lägga där på sniskan!

Men vi va ju inte bara ut och åkte. vi satt även hemma och pusslade.

Sen så åt vi självklart massa. till exempel det här. Jag skulle bestämmt äta grekiskt och lollo veggiSushi. Gissa hur det blev tillslut. vi fick byta tallrik eftersom hon inte tycker om det. :/ Min grillade, grekiska mat med tsatsikin. Fan ta dig!

Sen blev det spanskt en dag! Paella!

En sak till innan jag visar alla shoppingprylarna. Ni kanske känner igen det här huset? Det har varit med i Det Okända. hemsökt och allt, jovisst. och jag fick det på bild! (:

och nu det alla har väntat på. Shoppingen. Inte mycket men endel!

Tröja på Gina.

Linne från Gina.

Leggins från Gina.

Två skivor och en DVD. Media Markt.

Sen har jag fått låna er resväska till USA! finfin! – 51 Dagar Kvar!

Det va min resa det! Känner på mig att det kommer bli mycket mer Stockholm i framtiden!

 

3 thoughts on “Inget är som Småland.

Kommentera

