Brr, it’s cold in here!

Kan inte få den från hjärnan.

Idag har väl varit en dag som alla andra – Varit så hungrig så jag skakat, Skrattat så att jag fått ont i magen & fått ett fin tint erbjudande.

Aaa erbjudandet kanske bara händer en gång i livet. Jooo…

Jag har blivit ”utvald” att vara med i ett reportage i tidningen SOLO. Yeay!
Dom ska intervjua mig om hur det är att vara en singeltjej i en liten småstad. Nummret som jag ska vara med i kommer inte ut förrens i Juni. Men det går snabbt. Jag kräver att alla mina läsare köper den! 😉

Jag är jätte nervös över hur jag ska svara på frågorna. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så menade jag att alla killar som bor här är Upptagna eller Idioter.
– Fårse om min uppfattning kanske ändras efter att tidningen kommit ut. Man blir ju lite av en småstadskändis!

På måndag nästa vecka kommer mäklaren för att ta kort på huset. Måste va fint och rent. Vet ju bara hur det såg ut i Hannas och deras hus när dom hade visningar. Hoppas jag överlever (:

Imorgon kankse grävlingen gösta kommer med godis till SnällaHanna? Vem vet? – Bara gösta vet!

50 Dagar Kvar!

2 thoughts on “Brr, it’s cold in here!

Kommentera

