Inredaren Marie

Hahaaa, imorgon kommer våran personliga inredare Marie. Haha, låter så jävla fancy! Hon ska kolla lite på vad som behövs lånas för att sättas in i huset för en visning, framförallt då vi ska ta kort. Alltså på måndag.

Jag är lite smått rädd för vad som kommer behövas göras i mitt rum. Jag har ju många grejer här inne. Man ser ju knappt  tapetern. Dessutom har jag inget överkasst till min säng :O men det fixar hon säkert!

Hon kommer runt 9-10 tiden. Så Hanna du kan komma till mig när du vill. Typ när du vaknar!

Orkade inte ta ett eget kort på huset nu, men lovar att jag ska ta några inför visningen. Så ni får se hur fint det är! Vad säger ni om att försöka få Iza att ställa sig så på stolen? Det hade väl blivit gulligt?

Kommentera

