fylle-Kärring

Ja, nu har mina två dejter för kvällen åkt hem. Det blev ingen trekant ;D haha! Jag tror alla va trötta och häninga och sjuka? Vi får se hur mårgondagen blir då jag ska lämna in uppgifter och gör kompletteringar. Jobbigt.

Igår gick jag och la mig med magont. Somnade alltså med magont och vaknade med verkande mage. Känndes som om någon hade sparkat på den hela natten.

Men under dagen mådde jag bättre och Jag hängde med Johanna på stan, eller hon hängde kanske med mig (:
Nu sitter jag iallafall här och dricker upp mitt sista vin… Ur glaset alltså inte ur boxen!

Imorgon ska jag med pappa me! Vi ska till blommsterlandet och köpa blommor. Fototagning av huset imorgon. Och jag ska antagligen dra ut hela min inredning för att det ska se lite vettigt ut!

Btw. Aläks. Visste du att….. Han som spelar Kick-Ass kommer från England, Han har sjuka magrutor! & han är 90:a?!
Fast han blir ändå min Hunk Of The Day 😉 – 46 Dagar Kvar!

One thought on “fylle-Kärring

  1. varför skulle du INTE ha honom som hunk of the day? 😉 Hehe. Han var redigt het utan glasögonen och KICK-ASSdräkten! HAHA!

    TACK för en underbar kväll!!

Kommentera

