Sjukt bra film!

Vet inte om det va för att jag va på skratt humör igår eller om jag bara va trött eller att den faktiskt va bra. Såg nämligen couples retreat igår kväll. Så himla bra! I vissa scener fick jag pausa så jag inte skulle missa något för att jag skrattade så.

Alltså absolut en sevärd film. Dock hade jag nog inte sett den på Bio, utan en kväll i tvsoffan! Malin Åkerman är ju med i filmen. Så otroligt fräckt att vi har en sån Hollywood stjärna från Sverige! Vi är stolta över dig Malin!

One thought on “Sjukt bra film!

Kommentera

