Woho… NOT

Woho, aa ni såg hur det funkade med min uppdatering idag… Not.

Har nog mycket att berätta men sitter och grubblar på om det egentligen är något kul att berätta…
Men vi testar….

Fick den färdiga texten från SOLO idag. Ser bra ut och hon fick med massa saker. Kommer bli kul att se det färdiga resultatet sen. Måste bara komma ihåg att ta en bild och skicka in. Hanna? – Kan vi göra det snart? 🙂 I helgen? 😀

Sen har jag ju bakat bullar me! asså bröd kanske man ska säga. Rosenbröd. Gott och mättande. – Nu fick jag lite lust att titta på lejonkungen. – Slemmigt men mättande – (L)

Och mer än halva dan har gott till att försöka få igång mitt Sims. Ingen lycka ännu iallafall :/

Imorgon är det ännu en Fredag och vi börjar närma oss sakta men säkert – 42 Dagar Kvar!
Och ett nytt avsnitt av TVD kommer imorgon. Jag fixar länken. Om det inte kommer upp något mer roligt idag så får jag väl säga tack och hej för denna gång!

Kommentera

