Jag lovade er.

Sjuklig idag! :/ Snorig och ont i öronen. Blev helt slut nu när jag gick upp och ner för trappan.

Runt 5 tiden i morse vaknade jag av att en fågel sjöng(?) – Asså det va inget fint sånt där, pip eli pip pip. Utan mer KRA KRA KRA! – JAG VILL DÖDA DIG! Så jag fick snällt stänga fönstret och lägga kudden över huvudet. Vad mer kan man göra?

Det är ju inte så att man drar fram hagelgeväret. Man är ju en naturmänniska som älskar allt levande. Men just då funderade jag på att ta den och ***** ****** ** *** *** *** *** *** *** *** Tusen nålar . Jag Censurerar.

Men åter till det jag lovat er. Här har du länken till The Vampire Diaries S1 E18 – Njut!

Djävulens upptåg. – Eller med sitt andra namn… Koltrast.

Kommentera

