Lite bättre?

Nja, nog har jag uppdaterat lite lagom idag iallafall.

Trots att jag är sjuk. Så va jag tvungen att köra syrran till Alvesta. Vi åkte från Vmo tio i 2 och tåget gick halv 3. Så ni kan tänka er hur jag körde 😉 Och ni kan tänka er hur lollo ville att jag skulle köra!

– Kör om den då!
– Lollo, det är helsträckat.
– Ahhhaaa.

Klockan är inte mer än 20 över 11. Och jag funderar på att hälsa på sängen.

Usch vad jag luktar vitlök om mina händer! – Har nämligen gjort sån där, fläskfilé i dressing – eller vad det heter. Man ska ha vitlöksklyftor i så jag hade inget val.

Sommar, Jag längtar tillbaka …

One thought on “Lite bättre?

Kommentera

