Miss upptagen.

Vart tog pluggandet vägen? – Fan Hanna 😉 Jag vaknade sent och därför satte mitt pluggande igång sent med. När jag väl satte mig vid datorn så plingar det på dörren. Då står fru Rosén där och behöver ”hjälp” Jag säger att det funkar väl om det går snart. Men massa annat kommer ivägen och när jag väl sätter mig framför datorn igen är Kl runt 4. Runt halv 5 kom morsan hem och det va dags för mig att åka iväg och handla. Sen fixa mat.

Alltså typ inget plugg idag. Får göra lite innan jag träffar Alex imorgon. Hoppas hon har något bra planerat?
Fredag kommer gå till pluggningen, sen kanske hitta på något? Lördagen blir det att stiga upp tidigt för Crossträning. Flaggvakt och allt 😉 Sen hem för att hjälpa pappa att rensa. Han har lyckats skaffa en container som vi ska fylla nu innan flytten (: – samma sak gäller på Måndagen.

Usch fy va jag babblar och fy va stora kapitelindelningarna blev. Här får ni något annat att fästa era ögon på!

Lite snö. Oroa er inte. Våren är här för att stanna.

Och jag lyckades klämma i en klänning. Impad över mig själv!

3 thoughts on “Miss upptagen.

Kommentera

