Fick tummen upp.

Ännu en bugglektion avslutad. Känns som om jag kommer vara en stjärna sen när jag kommer ut för att testa sina vingar. Synd att man inte kommer finns på den sista letionen :/ då är vi i USA. Det börjar dra ihop säg vi är inne på dom sista 4 veckorna. 29 Dagar Kvar!

Visningen är också avslutad budgivningen börjar redan på Torsdag och då får vi se om vi får Bettan sålt.

Jag ska nog hoppa ner i sängen och sova redan nu. Trött och seg + att jag ska upp halv 6 imorgon för att åka till Jkpg.
Jag fick mitt andra armband idag med. FinFint Peace märke. Sorry för dålig kvalite!

Btw, Kolla vad jag hittade ute i Hörleskogarna när vi va där och rastade hunden.

2 thoughts on “Fick tummen upp.

Kommentera

