Hej då Huset.

som ni märkte så skrev jag aldrig något mer inlägg igår. Efter att vi hade kommit hem från jkpg med nya fina saker så satte jag mig och pluggade.

Tog inte lång stund förens jag skulle köra ut Hanna och hennes homies. Resten av kvällen tillbringade jag framför tv då jag kollade på extra materialet av New Moon.

Och mer till något som kanske är kul… eller jag vet inte. Men i alla fall, Vi har sålt huset. Och jag ångrar mig redan. Jag vill bo kvar. Vill inte flytta till någon skabbig lägenhet! Kommer sakna vårt Lila/gråa hus. Vi ska ha flyttat redan den 1 Juli. A så det blir att skynda sig.

Jaja, tjat tjat. Nu ska jag ge er en överraskning! – I andra inlägget!

Kommentera

