Monopol Pengar!

Uppdaterade ju inte alls igår! 😮

Efter att jag skrev det senaste inlägget så har jag varit på ännu en buggkurs, 3 st kvar sen blir det USA. (rimmar). Angående USA (21 Dagar Kvar!) så tog jag och växlade lite Monopolpengar. Eller är det kanske bara jag som tycker dom ser ut som monopolpengar? – dom flesta kanske inte ens har sätt Amerikanska dollar? Det va i alla fall första gången för mig igår.

Men dom jag redan tryckt ner i min resväska så dom inte ska komma bort. Och jag har börjat klura på en packlista. Bara klura, inte skrivit något ännu.

fram till USA är helgerna också uppbokade.

  • Nu i helgen åker jag ner till Malmö(8-9).
  • Sen nästa helg kanske man ska hjälpa till att flytta? (14-15-16)
  • Sen blir det avskedsfest den 22.

Där har vi det… dom återstående helgerna innan USA! – Fuck yeay!

One thought on “Monopol Pengar!

Kommentera

