Saknat mig?

Det hoppas jag att ni har? Jag har ju inte lyckats att skriva ett ända inlägg sen typ 2 dagar sen?! Mycket har hänt… Därför har jag inte hunnit skriva något, plus att internet har legat nere på grund av flytten.

Japp, det hände idag. Mamma flyttade ut. Känns tomt på något sätt… Men livet går vidare, det måste göra det. Hon bor ju inte så långt ifrån där vi ska bo, så vi blir typ grannar.

9 Dagar Kvar! – Vi är inne på den sista hela veckan. Och nu börjar det bli brott med att fixa och trixa innan vi åker.
ne nu ska väl inget mer sägas…Peace out and of road.

P.s Hanna jag har en sak till dig här… Och nej det är inte chokladen som du glömde… D.s

3 thoughts on “Saknat mig?

Kommentera

