Hela tiden.

Även om jag sitter framför datorn typ hela tiden så har jag inget att skriva om. Eller det kanske är just därför jag inte har något att skriva. För att jag endast sitter framför datorn.

Men idag va det att stiga upp för att bege sig till blodgivningen. Jag va helt sjukt trött när jag kom dit, Höll på att somna i stolen. Kan bero på att jag somnade först vid 5 idag. Gick och la mig i sängen runt halv 1 men det gick lixom inte att sova.

Nu efter blodgivningen känner jag mig helt slut. Mycket värre gång Nr. 2 – Men det går över när kroppen börjar göra mer blod…

Nu är det Exakt en vecka kvar tills vi åker tull USA. Fatta 7 Dagar! Otroligt. Men först är det som sagt lite som måster skaffas.. Lyckades skaffa det mesta igår, men har fortfarande – Trosor – Alkogel – & – Skoskavasplåster som måste inskaffas.

Ne nu tror jag min hjärna håller på att säga hej då till mig. Dags att lägga sig framför tvn och låta kroppen göra sitt.

One thought on “Hela tiden.

Kommentera

