Del Nr. 9 – 3 Juni – Bilkö

jag vet att det typ va 1000 år sen jag uppdaterade och ännu längre tillbaka sen jag uppdaterade USA. Så här kommer ett tappert försök på att uppdatera!

Den här dagen började tidigt. Vi skulle ta bilen in till Manhattan. Man ser udden från ett helt annat håll när man åker bil. New Jersey, Harlem(iallafall infarten dit.

Alex tog så sjukt många bilder, så har bara valt ut några…




Nu är vi inne på Manhattan, och det är dags för att åka Sitesingbuss. Men det får jag berätta om efter att jag och Hanna har varit och kollat på båten! Roadtrip!

2 thoughts on “Del Nr. 9 – 3 Juni – Bilkö

Kommentera

