The boat that rocked!

tycker ni den är bra? Jag ser på den i dett nu. Men jag vet inte om jag tycker den är så bra :S har bara kommit halvägs men den känns lite för brittisk? – Smutsig, skitig, gammal? Lite billy Ellott… Om ni kommer ihåg va det va för film…

Alla har nog sätt den.. de flesta blev väl tvugna att se den på Engelskan i skolan?

Nu börjar lägenheten likna en lägenhet. Ska försöka ta kort på allt i alla vinklar så får ni se för och efter.

Men iallafall hoppas helgen har varit nådiga mot er. För mig så va den lite av båda. Fest i Fredags som va lyckad, mycket skratt och nya vänner. Dagen efter va mindre kul… så blir det när man dricker vin. Iallafall för min del… Hoppas Frida lägger upp bilder snart!

Jaja, jobba på eller ta det lugnt.
peace out!

One thought on “The boat that rocked!

Kommentera

