Finbesök! :)

Idag kom hon som en vind (då menar jag inte Hanna) – Snabbt här och snabbt borta. Cicki – eller som hon själv vill bli ihågkommen, Christin Astrid Jansson.

Det är alltid härligt att få finbesök. Och som varje finbesök kräver, kräver detta även sjukt mycket god mat och godis. För att kunna visa denna sjuka mängden av godis har jag tagit en bild till min hjälp…

Jo där har ni godis. När man ändå köper varför köpa i en normal mängd, nej förfan. Här snålar vi inte!

One thought on “Finbesök! :)

  1. Hahahaa!!! Jag har fortfarande min goodie bag kvar 🙂 jag hade as kalas! Ni får se till att komma ut till sjötorp nästa vecka eller linkan senare. Jag börjar skolan den 30:e. Ni får gärna komma upp innan dess. Hihi

Kommentera

