Gravid?!

Asså vad är det som händer? Va inte oroliga nu, jag är INTE gravid. Såvida jag inte är en daggmask som kan göra sig själv gravid?

Men iallafall dom tre senaste dagarna har jag drömt om att jag har barn, häromdagen hade jag två barn + en i magen. inatt drömde jag att jag hade fött tvillingar, två tjejer – saga och kelly… ingen aning vem pappan är i någon av drömmarna.

Försöker drömmarna berätta något för mig? – Är det meningen att jag ska göra som Jennifer Aniston – ta saken i egna händer?

Inte på ett ”bra” tag iallafall, Bara så ni vet!

One thought on “Gravid?!

  1. Det är lugnt, jag har drömt att jag varit gravid minst 3-4 gånger i veckan sen februari/mars nu. Jag överdriver inte :p Kan iofs ha att göra med att min bästa vän ska ha bebis när som helst och man har varit med från början liksom..

Kommentera

