Dag 06

Min Dag.

Det är ett under att jag har lyckats vara vaken såhär länge. Är trött som fan och mina ögon går i kors. Dessutom har min dag inte vara så händelserik. Jag började jobba vid 8 och slutade halv 5 stressigt eftersom det är en fredag och alla är sugen på världens bästa hamburgare 😉 – Taste Is King.

Sen åkte jag och pappa för att hämta lollo i Alvesta, sen åkte vi och köpte kebabrulle… Den bästa rullen ever! Och nu sitter jag här och försöker knapa ihop något vettigt.

Är törstig som fan och sak smita iväg och dricka en liter vatten. Synes imorgon då är Rubriken – Min Bästa vän

Kommentera

