Sooova

Ni får ursäkta mitt dåliga uppförande här på bloggen, vardagar är inte min starka sida. Det är då bloggen får lida. 😉

När jag slutade jobbet vid 1, åkte jag raka vägen hem och somnade jämte min hund i sängen! Vaknade vid 6 att pappa skuttade över tröskeln och kom hem.

När jag vaknade fick jag en kul överraskning mitt paket från tradera hade anlänt! En sminkborste! – från makeup store. Kostar i vanliga fall 239, jag fick den med frakt och allt för 137. De ni! Vad man kan fynda på den sidan alltså!

Kommentera

