Smärta.

De senaste två veckorna har jag utsått sån smärta som vissa kanske kanske pallar med på en livstil. Nu snackar vi oxå fysisk smärta!

Förra veckan torsdag började det.
Torsdagen: Tatueringarna. 1 och ½ timmers smärta…
Fredagen: Tandläkaren!

Sen körde vi ett litet uppehåll lör/sön/mån.

Tisdag: Frissan – HÄTTA! – ni tjejer med långt hår vet vad jag snackar om…
Onsdag: Lite vila igen :O
Torsdag… Imorgon då. – Tillbaka till frissan. Dock ingen hätta! & Mindre Operation, men stygn som stygn eller hur 😉 och sen byta min Tragus piercing hos tatueraren!

Smärtans 2 Veckor!

Imorgon ska jag försöka lägga in ett ”Finns inget snyggare än” – så sjukt länge sen. Och några av mina nya läsare kanske inte ens vet vad det är… Men det får ni se imorgon! – Rubrik – Skägg!

Om ni redan nu är sugna på att veta vad det är – gå in på kategorin – Finns inget snyggare än – Så har ni lite att läsa 😉

One thought on “Smärta.

  1. Naaaaaw, gumman! Vilken superkvinna du e 😀
    Tatuerings smärtan kommer jag inte förstå på ett tag, men den kommer! 😀

Kommentera

