Kort lite mesigt inlägg.

Hej mina bloggläsar!

Bekännelser följer:
Jag är INTE död.

Även och jag skulle kunnat vara det :O har utsatts för allt mellan himmel och jord.

Allt från Fylla – Sjukdom och blixtnedstag.

Jag tror inte jag har skrivit ett ända inlägg på en vecka?:O
Förra helgen va det fest alla dagar – Därför inte kunnat uppdatera er.
Följt av sjukdomDärför inte kunnat uppdatera er.
Följt av att blixten slog ned och pajjade vårtnätverk. (sitter just nu med Pappa’s mobil inkopplad för att just uppdatera er!)

– Då tänker ni säkert: Men vadå då Du har ju en iphone?!

Fuck U, säger jag då. Använt upp all nättillgång på den! – Har bas… Måste fixa max.

Så jag bet ärligt talat inte när jag kommer åter, håll ett getöga på ”Anuset” (bloggen) så ska ni se att jag är uppe och rullar så snart som möjligt!

Peace out and of road! 😉


Från halloween!

Kommentera

