Min kryptonit

Syster och bror sitter just nu och jammar…. Igen. Jag har kommit på en låt som skulle få mig att smälta direkt om en kille spelade för mig…. Fields of gold…

Jag har annars ganska kass relation till gitarrer. Ni tjejer som har haft pojkvän er som har varit/är gitarrister vet precis vad jag menar… Dom lägger ner sjukt mycket fritid på att spela – mer till gitarren och mindre till oss bruttor.

Och bara se honom sitta och öva och öva och öva får än att somna ganska snabbt….

Kommentera

