Dag 07

– Min bästa vän

Inte så svårt att räkna ut? Hanna, Hanna Rosén. Vet inte hur mycket jag ska skriva eftersom Hanna kan bli ganska själv kär då hon får så mycket uppmärksamhet, det kan stiga henne åt huvudet 😉

Hon är den person som nog känner mig bäst och hon har funnits vid min sida sen födseln – Hon är som ett syskon. Hon har funnit där när man behövt henne, när ett djur dött, när man gjort slut med killen, när päronen gjorde en splitt.

Hon är en sån man kan skratta/fisa/spy/äta-med-munnen-öppen/sova/gråta/sjunga/titta-på-varandra-så-vet-vi-precis-vad-den-andra-tänker/klia-på-ryggen/snacka-hemlisar och festa med!

Hon delar även ett sjukligt intresse av att se när finnar kläms? – Fattar ni vad jag menar… det är skitäckligt men man kan lixom inte sluta titta….

Så här har ni henne gott folk – Hanna Helena Rosén.
Once you love someone they stay in your heart forever

Kommentera

