Ny outfit! 

Sitter redan på föugplatsen och väntar på att man får slänga in sitt bagage. Tydligen kommer jag att få vänta i sådär 1h och 30mim till. 

Lika bra att blogga lite då. Ta användning av det fria nätet som de har har. 

Är dessutom supertrött då jag knappt sov något inatt. Så jävla kallt i mitt rum, skojar inte om jag säga att jag som med en hoddie! 

Lixom, vafan? Det är ju förtusan 5stjärnigt. Och nej jag hittade inte luftkonditionens knapp/spak/vred. 

Så nu sitter jag iallafall här och väntar på att få checka in min feta väska. Tänk att jag redan ska hem. Känns tråkigt då jag knappt upptäckt något av Italien eller Milano. Ska aldrig åka själv på en sånhär resa igen! 

Dagens business outfit! 

  

Kommentera

